Maskotki dla dzieci

Jakość Zabawki niskiej jakości po prostu nie pozwalają dziecku produkować działań, dla których została ona kupiona. Ogon królika spada lub źle skręcone koła samochodu nie przyczyniają się do rozwoju umiejętności dziecka.

Stymulacja aktywności. Często dzieci są proszone o kupienie ich w prezencie od zabawki od znajomych lub lalki – dokładnej kopii postaci z kreskówek. Szczególnym zainteresowaniem dziecka są przedmioty, z którymi można zrobić wszystko: demontować i zbierać maskotki dla dzieci, wydobywać dźwięki lub przekształcać. Dzieci są przyciągane do elementów nowości, a te zabawki wspierają ciekawość i aktywność.

Niezależność dziecka. Zabawki powinny promować pragnienie dziecka do niezależnego i bezpiecznego działania w celu rozwiązania najtrudniejszych zadań. Jeśli do zabawy z obiektem potrzebujesz pomocy bocznej, na przykład potrzeby przytrzymania czegoś, znalezienia dźwigni lub naciśnięcia przycisku – dziecko wkrótce straci zainteresowanie taką “grą”.

Etyka i estetyka. Zabawka jest znaczącym uczestnikiem procesu wychowania. Powinno to prowadzić do dobrych uczuć i rozwijać ludzkie cechy charakteru. Niedopuszczalne zabawki maskotki dla dzieci, które przyczyniają się do tworzenia niszczycielskich cech: okrucieństwo, agresja, gniew. Krwawe maski, różne potwory i potwory nie są najlepszymi opcjami dla dziecięcych zabawek.

Historia i kultura. Preferując zakupy takiej lub innej zabawki, należy wziąć pod uwagę również podobne aspekty. Autorskie zabawki (lalki, wyroby drewniane, różne urocze zwierzątka) mają dobry gust. Retro zabawki pozwalają dotknąć historii swoich ludzi.

Typowe błędy w doborze zabawek dla dzieci
Lalki, kule, zwierzęta i kostki to dobra, które zawsze będą potrzebne. Ale okazuje się, że kupowanie zabawek dla dzieci nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka.

Wybierając prezent dla dziecka, rodzice muszą wyraźnie wyobrazić sobie, co z nim zrobi. Z ogromnej różnorodności zabaw dziecięcych psychologowie zidentyfikowali trzy grupy:
1) Rozwijaj umiejętności motoryczne i zdolności intelektualne. Tutaj potrzebujesz kostek, piramid, transformatorów, konstruktorów, puzzli;
2) Ma na celu zrozumienie norm maskotki dla dzieci komunikacji z ludźmi i zachowaniem w społeczeństwie, przyczyniając się do rozwoju osobistego. Grupy te odpowiadają wypchane zwierzęta (niedźwiedzie, psy), z różnych lalek domów i innego otoczenia, samochodów i zestawów kolejowych sklepy ogień i Barber, walizki lekarskim;
3) Wzmocnienie fizycznej postaci dziecka. Zabawki tej grupy są bardziej jak sprzęt sportowy – stojaki na liny, różne piłki, obręcze.